Salvemos Sanxenxo

07 fevereiro 2007

Salvemos Informa

  • 'MANIFESTO POR UNHA NOVA CULTURA DO TERRITORIO' PRESÉNTASE ESTE VENRES
Profesionais da ordenación do territorio asinan un decálogo contra o urbanismo insostíbel
A Delegación Galega do Colexio de Xeógrafos organiza este venres a presentación en Galicia do Manifesto por unha nova cultura do territorio. O acto terá lugar no salón de actos da sé da Fundación Caixa Galicia, en Compostela. O documento recolle un decálogo de reflexións e esixencias sobre a ordenación do territorio no país, ante "as graves ameazas que supón o actual proceso urbanizador, ao longo de todo o Estado español".
O acto terá lugar o día 9 de febreiro de 2007, no salón de actos da sé da Fundación Caixa Galicia en Santiago de Compostela, situada na Rúa do Vilar, ás 19 horas.

A presentación irá a compañada dunha Mesa Redonda da que formarán parte o Director Xeral de Urbanismo, D. Ramón Lueje, o presidente da Asociación de Geógrafos Españoles e promotor do Manifesto, D. Rafael Mata, o Decano do Colexio de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos de Galicia, D. Carlos Nardiz, o Decano do Colexio de Arquitectos de Galicia, D. Celestino García, e o Presidente da Delegación Galega do Colexio de Xeógrafos, D. Ignacio Fernández.


Manifesto por unha nova cultura do territorio

La evolución que están experimentando los usos del suelo en España,principalmente a causa de los avances de una urbanización realizada de forma masiva y sobre terrenos no siempre adecuados, es muy preocupante. Este proceso está teniendo consecuencias ambientales y paisajísticas muy negativas cuyo alcance, en muchos casos, no viene siendo ni considerado, ni corregido. El actual modelo de urbanización está teniendo asimismo consecuencias perniciosas para la calidad de vida de los ciudadanos –de las que son expresión palmaria las dificultades de acceso a la vivienda, el incremento de la movilidad y el aumento de los costes de los servicios- y puede comportar efectos preocupantes para el mismo equilibrio del sistema financiero y la actividad económica, tal como han advertido en reiteradas ocasiones las autoridades fiscales y monetarias. Además, la práctica del urbanismo ha devenido demasiado a menudo sinónimo de opacidad, de “mala política” y aún de corrupción. Así, el instrumento que debería servir para ordenar los usos del territorio en beneficio de la colectividad ha acabado identificándose,en muchos casos, con una técnica ininteligible donde la participación democrática del conjunto de actores presentes en los territorios es irrelevante y prevalecen los intereses de los agentes urbanizadores......

Ver texto do manifesto:MANIFIESTO POR UNA NUEVA CULTURA DEL TERRITORIO


Etiquetas:

0 Comentários:

Enviar um comentário

Subscrever Enviar comentários [Atom]



<< Página inicial