Salvemos Sanxenxo

19 janeiro 2007

Nota de prensa

  • Decepción de Salvemos Sanxenxo

As esperanzas do goberno socialista, remata cun largo silencio administrativo.

-Salvemos Sanxenxo sentímonos enganados e amosamos unha gran decepción coa Consellería de Política Territorial ( Psoe) e o grupo socialista de Sanxenxo.

-Tras o anuncio de limitar a dous anos a suspensión de licencias na franxa dos 500 metros da costa ,vemos que isto solo é fume do goberno autonómico .

-O apoio do grupo socialista de Sanxenxo dunha urbanización de 260 chales a menos 150m da costa( Ver Fotos) reflexa que a Dulcinea Aguin non lle preocupa a paisaxe e que o litoral se conserve.

O proxecto de urbanización situado en Punta Festiñanzo, entre as praias de Area de Agra e Areas obtivo o visto bo do equipo de Goberno e do PSOE. Un dos espazos, máis fermosos de Sanxenxo , situado o carón do mar e conservado durante séculos como zona forestal ata a recalificación no ano 2003 ( P.x.o.m), por parte do goberno de Telmo Martín.

Este plan parcial fora obxecto o 26 de decembro de 2005 dun informe desfavorable da Dirección Xeral de Urbanismo polo vial de acceso que se pretendía facer. En xullo de 2006 a promotora remitiu un escrito rebatendo o documento autonómico. Pero o silencio administrativo da Xunta permitiu agora que o plan parcial siga adiante.

A portavoz do PSOE, Dulcinea Aguín, defendeu o seu posicionamento a favor-pese a que contaba cun informe desfavorable de Urbanismo -argumentando que o vial, que se pretendía desenvolver, modificouse.

A destrución de este cabo e a descomunal conxunto de vivendas que se van a construír – vai alterar definitivamente a configuración da liña de costa- .Revelan as cesións da Consellería de Política Territorial e o Grupo Socialista municipal , ás presións das empresas construtoras e a renuncia á súa responsabilidade en materia de ordenación do litoral.

Podedes comprobar a distancia que hai desde esta urbanización ata o litoral:Aqui

Artigos relacionados:A destrución de Festiñanzo esta en marcha.


Etiquetas: , ,

6 Comentários:

  • Lamentable, cafe para dos, comprendo perfectamente las razones de salvemos sanxenxo, el SAU 9 a pesar de que fué solicitado por los vecinos (disque claro, porque todos sabemos como se han realizado las solicitudes) con tener el 50% de los terrenos podías pedir el SAU, sin contar con el otro 50%, como todo desarrollo bien encaminado y con razones de peso, puede ser favorable, pero el SAU 9 en cuestión presenta demasiadas irregularidades, que saltan a simple vista, es evidente que se cambió la protección de costas por zona verde para favorecer al SAU colocando como zonas verdes algo que de por sí ya lo era, en fin, ya vés, hasta se venden por un plato de sopa. Patetico, pero no es de extrañar sabiendo ciertas cosas, de ciertas personas que tampoco respetan la zona de protección.

    Por Blogger Admin., Às 10:08 da tarde  

  • Quen é o solicitante de este S.u.e??
    José Manuel Otero Rey e 7 mais.
    A que se dedica este señor??
    Canto terreno tiña cando solicitou o s.u.??
    José Manuel Otero Rey non é veciño de Festiñanzo ou si señora Dulcinea Aguín??

    Por Blogger S.o.s Sanxenxo, Às 12:05 da manhã  

  • No se puede remar para la derecha y para la izquierda al mimso tiempo...Y si tu partido gobierna en otra Admon ser un subdito. Si tu partido no te respeta, vas a estar a su servicio y no al servicio del pueblo.
    En esta vida falta coherencia con uno mismo. No se puede criticar a otro partido, si tu te dejas manejar por el tuyo propio y no sabes defender los intereses de los vecinos ante tu propio partido. Si no consigues esto, que vas esperar de ese politico?. Intereses personales y no generales

    Por Anonymous City, Às 11:21 da tarde  

  • City tiene toda la razón, las personas que hacen eso demuestran claramente la clase de personas que son, lo más sorprendente es que aún tienen cara para decir que los culpables son los demás.
    Sobre lo del anónimo no digo nada, "cosas veredes"

    Por Anonymous Administrador, Às 11:23 da tarde  

  • Sin embargo aqui la persona anónima no opina, ¿Sabes porqué? porque piensan que somos la misma persona, que ilusos.

    Por Blogger Admin., Às 9:15 da tarde  

  • admin dice "colocando como zona verde algo que ya lo era"
    ¿Tú de dónde eres? Yo nunca vi a ningún ecologista y defensor de la zona de protección protestar por lo que está haciendo un propietario en la misma punta de Festiñanzo (tiene un chalet en la punta y está cerrando cada vez más monte con un muro de piedra), quedándose con cada vez más monte (os está quitando terreno para disfrute de los ecologistas-progres-nacionalistas).
    Ahora que un grupo de vecinos decide juntarse para poder desarrollar un plan que limpie aquella zona y cree una verdadera zona "pública para uso y disfrute de los vecinos", viene este grupo de totalitarios varios, que para mí son ricos que ya tienen sus chalecitos y viviendas cerca de la playa, y no quieren que los demás progresen (¡¡¡y eso que son progres!!!). Pero claro sólo los ricos pueden ser progres.

    Por Anonymous Anónimo, Às 3:49 da tarde  

Enviar um comentário

Subscrever Enviar comentários [Atom]



<< Página inicial